Μπάρες δημητριακών: Το σνακ του πολυάσχολου

Φεύγεις βιαστικά κάθε πρωί από το σπίτι χωρίς να φας πρωϊνό; Θέλεις ένα υγιεινό σνακ ανάμεσα στα γεύματα για να σε «κρατήσει»; Προσέχεις τη διατροφή σου και θέλεις να αυξήσεις τον μεταβολισμό σου; Η μπάρα δημητριακών είναι πάντα μία θαυμάσια ιδέα!

Τι περιλαμβάνει ένα ισορροπημένο πρωινό γεύμα;

Πριν απαντήσουμε στο ερώτημα θα πρέπει να εξηγήσουμε τι ακριβώς σημαίνει ισορροπημένο πρωινό γεύμα και γιατί είναι σημαντικό να μην το παραλείπουμε.

Δημητριακά ολικής: Γιατί δεν πρέπει να λείπουν από τη διατροφή μας

Τα δημητριακά αποτελούν τη σπουδαιότερη κατηγορία καλλιεργούμενων φυτών κaι ένα θησαυρό για μια ισορροπημένη διατροφή για τον άνθρωπο. Πρόκειται για μία σημαντική πηγή βασικών βιταμινών και θρεπτικών στοιχείων, όπως σιδήρου, βιταμίνης C και μαγνησίου, αποτελώντας έτσι μία εξαιρετική επιλογή για μια υγιή και ισορροπημένη διατροφή.

5+1 γευστικές ιδέες για ένα υγιεινό μπολ δημητριακών

Έχετε βαρεθεί να τρώτε κάθε πρωί το ίδιο γεύμα; Πιθανότατα αυτό συμβαίνει διότι οι καθημερινοί ρυθμοί σας ωθούν στη γρήγορη κατανάλωση μερικών όχι και τόσο γευστικών επιλογών, οι οποίες μπορεί να μην είναι πάντα και οι πιο υγιεινές.

Goji Berry: Ο πολύτιμος καρπός για την υγεία μας

Τα τελευταία χρόνια τα μούρα Goji, ή αλλιώς Goji berry, έχουν γίνει αρκετά γνωστά για τη θρεπτική τους αξία και τα οφέλη τους στην υγεία. Όμως, κατά πόσο ισχύουν αυτοί οι ισχυρισμοί; Τι κάνει το goji berry να ξεχωρίζει ως ένα από τα πιο δημοφιλή superfoods;

Μαύρη Σοκολάτα: 8+1 λόγοι για να την καταναλώνετε καθημερινά

Η μαύρη σοκολάτα, πέρα από τη νοστιμιά της, έχει πολλά οφέλη για το σώμα, αλλά και το πνεύμα μας. Σύμφωνα με μελέτες ένα κομμάτι μαύρης σοκολάτας είναι καλό για την υγείας μας, κυρίως γιατί περιέχει πολλά αντιοξειδωτικά στοιχεία.

Βρώμη: Το δημητριακό της καρδιάς

Τρώτε βρώμη καθημερινά; Οι ειδικοί λένε ότι κάνετε πολύ καλά! Και αυτό γιατί η βρώμη θεωρείται «βασιλιάς» των δημητριακών, καθώς είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνες και άλλα πολλά θρεπτικά συστατικά που προάγουν και ενισχύουν την υγεία μας.

Ειδικότερα, σημαντικά είναι τα ευρήματα μιας επιστημονικής μελέτης η οποία εστίασε στο πως η συστηματική κατανάλωση βρώμης μπορεί να συμβάλλει στη ρύθμιση των επιπέδων της χοληστερόλης.

Πόσο σημαντικό είναι το πρωινό για τα παιδιά;

Τα παιδιά που τρώνε πρωινό κάθε μέρα, έχουν καλύτερο διατροφικό «προφίλ», λαμβάνοντας τις αναγκαίες ποσότητες βιταμινών, ασβεστίου, σιδήρου, ιωδίου και άλλων βασικών συστατικών, δείχνουν τα αποτελέσματα νέας βρετανικής έρευνας.

Δημητριακά ολικής: Βοηθούν σημαντικά στη διαχείριση του στρες!

Έχετε στρες και αναζητείτε τρόπους να το διαχειριστείτε; Βιώνετε μια περίοδο όπου το άγχος σας έχει καταβάλει; Προσπαθήστε να το κρατήσετε υπό έλεγχο ξεκινώντας με μικρές αλλαγές στις διατροφικές σας συνήθειες! Αυτό τουλάχιστον έδειξαν δύο πρόσφατες επιστημονικές έρευνες που διενεργήθηκαν από τα πανεπιστήμια της Μπολόνια και του Κασμίρ.

Γιατί δεν πρέπει να παραλείπουμε το πρωινό γεύμα;

Πόσες φορές έχεις φύγει από το σπίτι το πρωί, πίνοντας μόνο έναν καφέ στα γρήγορα; Οι ρυθμοί της καθημερινότητας είναι εξαντλητικοί, οι υποχρεώσεις τρέχουν ασταμάτητα και εσύ κάπου στη μέση προσπαθεις να τα προλάβεις όλα! Όσο για το πρωϊνό στο σπίτι... κοντεύει να μετατραπέι σε είδος πολυτέλειας.

Σελίδα 1 από 2
Neochorouda, 54500,
Thessaloniki | Greece
General Enquiries
info@tsakirisfamily.gr
Call us Today
+30 2310 787 545