Παρασκευή, 19 Οκτωβρίου 2018 10:02

Πρωινό: Γευστικοί συνδυασμοί για γερές άμυνες

Υπάρχουν φορές που η φυσική άμυνα του οργανισμού μας δεν είναι τόσο ισχυρή όσο θα έπρεπε ώστε να αντιμετωπίσει τις εξωτερικές «απειλές» που μπορούν να μας αρρωστήσουν.

Αυτό συμβαίνει συχνότερα κατά τη διάρκεια του φθινοπώρου και του χειμώνα, καθώς και μεταξύ άλλων σε περιόδους έντονου στρες ή ασθένειας, καταστάσεις που κάνουν το ανοσοποιητικό σύστημα πιο αδύναμο.

Ένα δυναμωτικό πρωινό φτιαγμένο με τα κατάλληλα συστατικά μπορεί να βοηθήσει σε αυτή την κατεύθυνση, προσφέροντας τα απαραίτητα θρεπτικά στοιχεία που μας δυναμώνουν.

Δεν θα χρειαστείτε πολλά, παρά μόνο μερικά φρούτα και άλλα συστατικά που συνήθως διαθέτουμε ήδη στο σπίτι μας. Φρούτα όπως το μήλο, το ακτινίδιο και το πορτοκάλι περιέχουν σε σημαντική ποσότητα στοιχεία με αντιοξειδωτική δράση, καταπολεμώντας παράγοντες που ευθύνονται για πολλές ασθένειες όσο και βιταμίνη C που είναι απαραίτητη για τη θωράκιση του οργανισμού.

Πράσινο μήλο

Γνωστό για το πλήθος των θρεπτικών του στοιχείων, το μήλο αποτελεί ιδανικό συστατικό για ένα γευστικό και δυναμωτικό πρωινό. Ειδικότερα το πράσινο μήλο, λόγω της παρουσίας της ζεαξανθίνης και της λουτεΐνης προστατευτεί το ανοσοποιητικό σύστημα.

Συνδυάστε το ψιλοκομμένο σε ένα μπολ με γιαούρτι και Granola Fruits της Le Petit Déjeuner, μείγμα δημητριακών και βρώμης με κόκκινα φρούτα, για περισσότερη γεύση.

Εάν προτιμάτε το κόκκινο μήλο δοκιμάστε τον παραπάνω συνδυασμό με τα Κανελάκια της Le Petit Déjeuner, δημητριακά ολικής με υπέροχη γεύση κανέλας.

Ακτινίδιο

Είναι εξωτικό, θρεπτικό και ιδιαίτερα ωφέλιμο για τον οργανισμό, καθώς και το κατεξοχήν φρούτο του φθινοπώρου και του χειμώνα. Το ακτινίδιο είναι πλούσιο σε κάλιο, μαγνήσιο, φώσφορο, φυτικές ίνες και ιχνοστοιχεία, ενώ διαθέτει περισσότερη βιταμίνη C σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο φρούτο, αρκεί μόνο να καταναλωθεί αμέσως μετά την κοπή, για να μη χαθούν οι βιταμίνες.

Απολαμβάνεται ευχάριστα σε συνδυασμό με γιαούρτι, μέλι και Βρώμη ή Muesli της Le Petit Déjeuner, που περιέχει βρώμη και super fruits, goji berry, σταφίδα και μήλο.

Πορτοκάλι

Το πλέον απαραίτητο συστατικό για το ξεκίνημα της ημέρας ειδικά για την ενίσχυση της φυσικής μας άμυνας. Το πορτοκάλι αν και έχει ταυτιστεί κυρίως με τη βιταμίνη C, περιέχει και άλλες πολύτιμες για τον οργανισμό ουσίες, όπως μαγνήσιο και σίδηρο.

Απολαύστε το σε ένα ποτήρι στημένο φυσικό χυμό μαζί με τις Μπάρες Δημητριακών χωρίς γλουτένη με μαύρη σοκολάτα της Le Petit Déjeuner.

 

Πηγές

- Effect of orange juice intake on vitamin C concentrations and biomarkers of antioxidant status in humans, Concepción Sánchez-Moreno, The American Journal of Clinical Nutrition, Volume 78, Issue 3, 1 September 2003.
- Kiwifruit: Overview of Potential Health Benefits, Singletary, Keith PhD, Nutrition Today: May/June 2012 - Volume 47 - Issue 3 - p 133–147.
- A Comprehensive Review of Apples and Apple Components and Their Relationship to Human Health, Dianne A. Hyson, Advances in Nutrition, Volume 2, Issue 5, 1 September 2011.

 

 

Neochorouda, 54500,
Thessaloniki | Greece
General Enquiries
info@tsakirisfamily.gr
Call us Today
+30 2310 787 545