fbpx
Τετάρτη, 20 Μαρτίου 2019 10:02

Βρώμη: 3 τρόποι για να την εντάξεις στην διατροφή σου

Είσαι οπαδός της ισορροπημένης διατροφής; Τότε σίγουρα θα έχεις ήδη εντάξει τη βρώμη της Le Petit Déjeuner στην καθημερινή σου διατροφή.

 Ωστόσο, πάντα υπάρχουν νέοι τρόποι για να τη γευτείς που ίσως δεν έχεις καν σκεφτεί! Πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνες E, B1, B2, φυλλικό οξύ, παντοθενικό οξύ, μέταλλα  και β-γλυκάνη, αποτελεί το must συστατικό για ένα δυναμικό ξεκίνημα της μέρας.

 Οι λόγοι για να την τρως, πολλοί. Οι δυο βασικότεροι είναι:

1)        Συμβάλλει στη μείωση της χοληστερόλης, της εμφάνισης καρδιαγγειακών νοσημάτων, και κινδύνου για διαβήτη τύπου

2)        Προστατεύει από διαφορές μορφές καρκίνου

Αφού είδαμε τα οφέλη της βρώμης πάμε να ανακαλύψουμε και 3 απολαυστικούς τρόπους για να την καταναλώνεις και να μην τη βαρεθείς ποτέ.

 

Θεϊκά Overnight Oats

Για να κερδίσεις χρόνο το πρωί, μπορείς να προετοιμάσεις το πρωϊνό σου από το προηγούμενο βράδυ, βάζοντας σε ένα μπολ γάλα ή γιαούρτι (για την περίοδο της νηστείας μπορείς να δοκιμάσεις γάλα καρύδας ή αμυγδάλου) μαζί με νιφάδες βρώμης Le Petit Déjeuner. Απο εκεί και πέρα μπορείς να συνδυάσεις ένα πλήθος συστατικών για να προσθέσεις, ανάλογα με το γούστο και τη διάθεσή σου. Εμείς προτείνουμε μέλι, ταχίνι, φυστικοβούτυρο, ξηρούς καρπούς, φρέσκα και αποξηραμένα φρούτα, κομματάκια μαύρης σοκολάτας, ή ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς και σου αρέσει. Στη συνέχεια, αφήνεις το μπολ στο ψυγείο όλο το βράδυ και το πρωί έχεις έτοιμο ένα νόστιμο και θρεπτικό πρωϊνό.

Γλυκά ή αλμυρά Pancakes με βρώμη

Δοκίμασε να αντικαταστήσεις το αλεύρι με βρώμη για μια πιο υγιεινή εκδοχή των pancakes. Πώς; Ανάμειξε ασπράδια αβγού με λίγο γάλα και νιφάδες βρώμης για το χυλό, και ψήσε τις σε  αντικολλητικό τηγάνι  για να έχεις το πιο υγιεινό pancake. Πρόσθεσε μέλι, μαρμελάδα ή σοκολάτα και ξηρούς καρπούς ή συνδυάστε την με γαλοπούλα και τυρί χαμηλών λιπαρώ.

Smoothie ενέργειας

Μία ωραία ιδέα για ένα σνακ ενέργειας μέσα στην ημέρα, είναι ένα smoothie που θα σε τονώσει. Έχοντας ως βάση το γάλα ή φρέσκο χυμό πορτοκάλι και τις νιφάδες βρώμης, μπορείς να προσθέσεις στο μπλέντερ μπανάνα ή κάποιο άλλο φρούτο της αρεσκείας σου (μήλο, ροδάκινο, αχλάδι κλπ), ωμά αμύγδαλα, κανέλα, μέλι ή σκόνη κακάο και να απογειώσεις την γεύση του smoothies.

Θέλεις κι άλλες γευστικές συνταγές; Stay tuned…

Neochorouda, 54500,
Thessaloniki | Greece
General Enquiries
info@tsakirisfamily.gr
Call us Today
+30 2310 787 545