Δημητριακά: Μπορείς να τα εντάξεις εύκολα και στο βραδινό

Σε αντίθεση με ό,τι ενδεχομενως διατυπώνεται σε σχέση με τον ρόλο που μπορεί να παίξει στην προσπάθεια απώλειας βάρους, το βραδινό αποτελεί ένα από τα κύρια γεύματα της ημέρας. Και μάλιστα η θέση του είναι εξίσου σημαντική με των υπολοίπων, καθώς παρέχει ενέργεια και απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού.

Μάθε πως δεν θα ξεχνάς ποτέ το πρωινό γεύμα

Πόσες φορές έχει τύχει να φύγεις βιαστικά το πρωί από το σπίτι χωρίς να φας πρωϊνό, πίνοντας μόνο ένα καφέ στα γρήγορα; Οι ρυθμοί της καθημερινότητας είναι σίγουρα εξαντλητικοί, οι υποχρεώσεις τρέχουν ασταμάτητα και εσύ κάπου στη μέση προσπαθεις να τα προλάβεις όλα!

Δημητριακά ολικής: Πώς προστατεύουν τον οργανισμό;

Τα δημητριακά αποτελούν τη βάση της ανθρώπινης διατροφής από την αρχαιότητα. Ιδιαίτερα, τα δημητριακά ολικής άλεσης είναι πλουσιότερα σε βιταμίνες, μέταλλα, φυτικές ίνες, φυτοχημικές ουσίες και πολλά άλλα θρεπτικά συστατικά. Οι συστάσεις διατροφής σε όλο τον κόσμο συνιστούν την κατανάλωση δημητριακών ολικής λόγω των αυξανόμενων ενδείξεων ότι ενισχύουν την υγεία πέρα από την απλή παροχή ενέργειας και θρεπτικών ουσιών.

Το πρωινό γεύμα βοηθά στη διατήρηση της σιλουέτας

Σύμφωνα με μια κινέζικη παροιμία, πρέπει «το πρωί να τρως σαν βασιλιάς, το μεσημέρι σαν άρχοντας και το βράδυ σαν ζητιάνος». Και όπως είναι ήδη γνωστό, έχει απόλυτο δίκιο! Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα και δεν πρέπει να το προσπερνάς, ακόμη κι αν καταναλώνεις τις κατάλληλες τροφές το υπόλοιπο της ημέρας.

Γιορτινές συνταγές με φαντασία και Le Petit Déjeuner

Τι σου έρχεται στο νου όταν ακούς τη λέξη Χριστούγεννα; Εμείς σκεφτόμαστε δώρα, κάλαντα, στιγμές με την οικογένεια και πολύ φαγητό! Κι αν είσαι λάτρης των γλυκών τότε περνάς ακόμη πιο ωραία! Αν θέλεις να κάνεις τις φετινές γιορτές ακόμη πιο απολαυστικές, μπορείς να φτιάξεις τις δικές σου festive συνταγές που συνδυάζουν την κανέλα με μίνι ζαχαρωτά (marshmallows) και την σοκολάτα με το φυστικοβούτυρο. Δοκίμασε τις προτάσεις μας:

Μπάρες δημητριακών: Το σνακ του πολυάσχολου

Φεύγεις βιαστικά κάθε πρωί από το σπίτι χωρίς να φας πρωϊνό; Θέλεις ένα υγιεινό σνακ ανάμεσα στα γεύματα για να σε «κρατήσει»; Προσέχεις τη διατροφή σου και θέλεις να αυξήσεις τον μεταβολισμό σου; Η μπάρα δημητριακών είναι πάντα μία θαυμάσια ιδέα!

Τι περιλαμβάνει ένα ισορροπημένο πρωινό γεύμα;

Πριν απαντήσουμε στο ερώτημα θα πρέπει να εξηγήσουμε τι ακριβώς σημαίνει ισορροπημένο πρωινό γεύμα και γιατί είναι σημαντικό να μην το παραλείπουμε.

Δημητριακά ολικής: Γιατί δεν πρέπει να λείπουν από τη διατροφή μας

Τα δημητριακά αποτελούν τη σπουδαιότερη κατηγορία καλλιεργούμενων φυτών κaι ένα θησαυρό για μια ισορροπημένη διατροφή για τον άνθρωπο. Πρόκειται για μία σημαντική πηγή βασικών βιταμινών και θρεπτικών στοιχείων, όπως σιδήρου, βιταμίνης C και μαγνησίου, αποτελώντας έτσι μία εξαιρετική επιλογή για μια υγιή και ισορροπημένη διατροφή.

5+1 γευστικές ιδέες για ένα υγιεινό μπολ δημητριακών

Έχετε βαρεθεί να τρώτε κάθε πρωί το ίδιο γεύμα; Πιθανότατα αυτό συμβαίνει διότι οι καθημερινοί ρυθμοί σας ωθούν στη γρήγορη κατανάλωση μερικών όχι και τόσο γευστικών επιλογών, οι οποίες μπορεί να μην είναι πάντα και οι πιο υγιεινές.

Goji Berry: Ο πολύτιμος καρπός για την υγεία μας

Τα τελευταία χρόνια τα μούρα Goji, ή αλλιώς Goji berry, έχουν γίνει αρκετά γνωστά για τη θρεπτική τους αξία και τα οφέλη τους στην υγεία. Όμως, κατά πόσο ισχύουν αυτοί οι ισχυρισμοί; Τι κάνει το goji berry να ξεχωρίζει ως ένα από τα πιο δημοφιλή superfoods;

Neochorouda, 54500,
Thessaloniki | Greece
General Enquiries
info@tsakirisfamily.gr
Call us Today
+30 2310 787 545