Μαύρη Σοκολάτα: 8+1 λόγοι για να την καταναλώνετε καθημερινά

Η μαύρη σοκολάτα, πέρα από τη νοστιμιά της, έχει πολλά οφέλη για το σώμα, αλλά και το πνεύμα μας. Σύμφωνα με μελέτες ένα κομμάτι μαύρης σοκολάτας είναι καλό για την υγείας μας, κυρίως γιατί περιέχει πολλά αντιοξειδωτικά στοιχεία.

Βρώμη: Το δημητριακό της καρδιάς

Τρώτε βρώμη καθημερινά; Οι ειδικοί λένε ότι κάνετε πολύ καλά! Και αυτό γιατί η βρώμη θεωρείται «βασιλιάς» των δημητριακών, καθώς είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνες και άλλα πολλά θρεπτικά συστατικά που προάγουν και ενισχύουν την υγεία μας.

Ειδικότερα, σημαντικά είναι τα ευρήματα μιας επιστημονικής μελέτης η οποία εστίασε στο πως η συστηματική κατανάλωση βρώμης μπορεί να συμβάλλει στη ρύθμιση των επιπέδων της χοληστερόλης.

Πόσο σημαντικό είναι το πρωινό για τα παιδιά;

Τα παιδιά που τρώνε πρωινό κάθε μέρα, έχουν καλύτερο διατροφικό «προφίλ», λαμβάνοντας τις αναγκαίες ποσότητες βιταμινών, ασβεστίου, σιδήρου, ιωδίου και άλλων βασικών συστατικών, δείχνουν τα αποτελέσματα νέας βρετανικής έρευνας.

Δημητριακά ολικής: Βοηθούν σημαντικά στη διαχείριση του στρες!

Έχετε στρες και αναζητείτε τρόπους να το διαχειριστείτε; Βιώνετε μια περίοδο όπου το άγχος σας έχει καταβάλει; Προσπαθήστε να το κρατήσετε υπό έλεγχο ξεκινώντας με μικρές αλλαγές στις διατροφικές σας συνήθειες! Αυτό τουλάχιστον έδειξαν δύο πρόσφατες επιστημονικές έρευνες που διενεργήθηκαν από τα πανεπιστήμια της Μπολόνια και του Κασμίρ.

Γιατί δεν πρέπει να παραλείπουμε το πρωινό γεύμα;

Πόσες φορές έχεις φύγει από το σπίτι το πρωί, πίνοντας μόνο έναν καφέ στα γρήγορα; Οι ρυθμοί της καθημερινότητας είναι εξαντλητικοί, οι υποχρεώσεις τρέχουν ασταμάτητα και εσύ κάπου στη μέση προσπαθεις να τα προλάβεις όλα! Όσο για το πρωϊνό στο σπίτι... κοντεύει να μετατραπέι σε είδος πολυτέλειας.

Τα οφέλη που κρύβει η κανέλα για την υγεία μας

Σε μία από τις πιο γνωστές ελληνικές ταινίες, την «Πολίτικη Κουζίνα», η κανέλα παρομοιάζεται με όλες τις γυναίκες καθώς όπως αναφέρει είναι «πικρή» και «γλυκιά». Πρόκειται για ένα πολύ ιδιαίτερο μπαχαρικό με αντίθεση στη γεύση που την κάνει προσαρμοστική, καθώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο σε γλυκά όσο και αλμυρά πιάτα.

Βράβευση της Tsakiris Family στα «Αιωνόβια Brands»

H Tsakiris Family, η οποία επί σειρά ετών προσφέρει στα ελληνικά νοικοκυριά προϊόντα που φέρουν τη σφραγίδα των επιτυχημένων εμπορικών σημάτων Le Petit Déjeuner και Αυγά «Καλημέρα» Τσακίρη, βραβεύτηκε στο πλαίσιο της εκδήλωσης «Αιωνόβια Brands - Τα αγαπημένα όλων μας», για την αδιάληπτη λειτουργία της για περισσότερες από 5 δεκαετίες.

Βρώμη: Έχεις τουλάχιστον 10 λόγους για να την απολαμβάνεις καθημερινά

Η βρώμη θα μπορούσε να ονομαστεί και ο «βασιλιάς» των δημητριακών, καθώς είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, μέταλλα και ιχνοστοιχεία, όπως μαγγάνιο, σελήνιο, φώσφορο, μαγνήσιο και ψευδάργυρο και αντιοξειδωτικά συστατικά, όπως βιταμίνη Ε, καροτενοειδή και πολυφαινόλες.

Δημητριακά: Γιατί πρέπει να τα εντάξουμε στη διατροφή μας

Τα δημητριακά συνιστούν μία από τις σπουδαιότερες κατηγορίες καλλιεργούμενων φυτών, καθώς αποτελούν ένα θησαυρό για μια ισορροπημένη διατροφή για τον άνθρωπο. Πρόκειται για μονοετή φυτά, τα οποία σπέρνονται και θερίζονται σε ένα έτος. Από τις κυριότερες κατηγορίες τους είναι το σιτάρι, το κριθάρι, η σίκαλη και η βρώμη, με βάση τα οποία παρασκευάζονται τα προϊόντα δημητριακών που απολαμβάνουμε στην καθημερινότητα.

Τι ακριβώς σημαίνει διατροφή χωρίς γλουτένη;

Η γλουτένη είναι μια αποθηκευτική πρωτεΐνη που βρίσκεται στο σιτάρι και σε άλλα δημητριακά, όπως το κριθάρι, η σίκαλη και η βρώμη, καθώς και στην μπύρα, στο ψωμί, στα ζυμαρικά κ.ά.

Χρησιμοποιείται σε πολλά τρόφιμα ως πυκνωτικό και συνδετικό μέσο, αλλά και ως ενισχυτικό γεύσης, καθώς έχει την ικανότητα να προσδίδει ελαστικότητα στη ζύμη, βοηθώντας την να φουσκώσει και να κρατήσει το σχήμα της δίνοντας στο τελικό προϊόν μια αφράτη υφή.

Neochorouda, 54500,
Thessaloniki | Greece
General Enquiries
info@tsakirisfamily.gr
Call us Today
+30 2310 787 545