Το 1963 ο Παύλος Τσακίρης μαζί με τον αδερφό του, Ηλία, ξεκίνησαν να παράγουν αβγά στη Νεοχωρούδα Θεσσαλονίκης. Σκοπός τους ήταν να καλύψουν τη ζήτηση, διανέμοντας τα προϊόντα τους στην πόλη της Θεσσαλονίκης.
Σε δηλώσεις του στη Voria.gr, ο διευθύνων σύμβουλος και εκπρόσωπος της τρίτης γενιάς επιχειρηματιών της Tsakiris Family, Παύλος Τσακίρης, ακολούθησε η δεύτερη γενιά, με την είσοδο των γονιών του, Γιάννη και Ροδής, στην εταιρεία, στις αρχές της δεκαετίας του ‘80. Εκείνοι, ήταν ο οποίοι ανέπτυξαν τη διανομή των αυγών της εταιρείας σε ολόκληρη τη Μακεδονία.
«Αρχικά η εταιρεία παρήγαγε αβγά από τη δική της φάρμα στη Νεοχωρούδα. Σταδιακά αναπτύχθηκε – από το 2000 και ύστερα -, διευρύνοντας το δίκτυο διανομής της εκτός από τη Μακεδονία και στη Θράκη. Στο πλαίσιο της αναπτυξιακής μας πορείας και με δεδομένη την αύξηση της ζήτησης, προχωρήσαμε σε δημιουργία νέων μονάδων παραγωγής καθώς επίσης και σε στρατηγικές συνεργασίες με τοπικούς παραγωγούς της Νεοχωρούδας», εξηγεί ο κύριος Τσακίρης.
Κλειδί η εναλλακτική διατροφή και τα αβγά βιολογικής, ελευθέρας και Ω3
Σύμφωνα με τον ίδιο, το σημείο κλειδί για την εξέλιξη της εταιρείας, ήταν η επένδυση στις εναλλακτικές εκτροφές από το 2004 και ύστερα. «Παρακολουθώντας τις τάσεις της εποχής και θέλοντας να προσφέρουμε προϊόντα ανώτερης ποιότητας στους καταναλωτές μας, επενδύσαμε και συνεχίζουμε να επενδύουμε σε προϊόντα ειδικών εκτροφών (πλούσια σε Ω3 λιπαρά, βιολογικής γεωργίας, ελευθέρας βοσκής, αχυρώνα).Η στροφή αυτή μας έδωσε την ευκαιρία να διαφοροποιηθούμε από τον ανταγωνισμό και να χτίσουμε μια σχέση εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές μας.»
Ο Παύλος και η αδερφή του Μαρία, ξεκίνησαν την ενασχόληση τους με την οικογενειακή επιχείρηση από νεαρή ηλικία και περνώντας από όλα τα παραγωγικά στάδια και από το 2009 διοικούν την επιχείρηση.
Ο Παύλος σπούδασε βιομηχανική πληροφορική και η Μαρία είναι απόφοιτος της γυμναστικής ακαδημίας. «Παρότι αποφασίσαμε να σπουδάσουμε και να καταρτιστούμε στους τομείς που μας άρεσαν από μικροί, εγώ με την πληροφορική και η Μαρία με τον αθλητισμό, η ενασχόλησή μας από μικρή ηλικία με την οικογενειακή επιχείρηση μας κέρδισε. Μπορέσαμε να διευρύνουμε τους ορίζοντές μας, αναπτύσσοντας νέους τομείς στην επιχειρηματική μας δραστηριότητα, καθετοποιώντας την παραγωγική διαδικασία, ανοίγοντας νέες αγορές και δημιουργώντας νέα προϊόντα. Για παράδειγμα, η Μαρία, έχοντας ζήσει για ένα χρόνο στη Γαλλία, είχε την ιδέα να δημιουργήσουμε μία σειρά δημητριακών, με την ονομασία, Le Petit Dejeuner. Κάναμε την έρευνα αγοράς και η ιδέα άρχισε να υλοποιείται το 2014.Στο τέλος του 2015, ξεκινήσαμε να τροφοδοτούμε την αγορά».