fbpx
Πέμπτη, 02 Νοεμβρίου 2017 08:17

5+1 γευστικές ιδέες για ένα υγιεινό μπολ δημητριακών

Έχετε βαρεθεί να τρώτε κάθε πρωί το ίδιο γεύμα; Πιθανότατα αυτό συμβαίνει διότι οι καθημερινοί ρυθμοί σας ωθούν στη γρήγορη κατανάλωση μερικών όχι και τόσο γευστικών επιλογών, οι οποίες μπορεί να μην είναι πάντα και οι πιο υγιεινές.

Υπάρχουν ωστόσο τροφές που μπορούν να προσφέρουν όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που έχει ανάγκη ο οργανισμός χωρίς να απαιτείται ιδιαίτερη προετοιμασία. Τη βάση αυτών αποτελούν τα δημητριακά – η σπουδαιότερη κατηγορία καλλιεργούμενων φυτών αλλά και ένας θησαυρός για μια ισορροπημένη διατροφή για τον άνθρωπο.

Απολαύστε ένα τέλειο πρωινό γεύμα, πλούσιο σε γεύση και θρεπτική αξία δοκιμάζοντας τις προτάσεις μας:

Νιφάδες βρώμης με αποξηραμένα φρούτα και καρπούς

Η βρώμη θα μπορούσε να ονομαστεί και ο «βασιλιάς» των δημητριακών καθώς είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνες του συμπλέγματος Β και άλλα πολλά θρεπτικά συστατικά. Μπορείτε να φτιάξετε ένα νόστιμο γεύμα συνδυάζοντας τη βρώμη Le Petit Déjeuner με σταφίδες και αμύγδαλα ή να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε αποξηραμένα φρούτα και καρπούς επιθυμείτε. Για περισσότερη γεύση μπορείτε να προσθέσετε σιρόπι σφένδαμου με μερικές φέτες μπανάνας.

Δημητριακά με βρώμη, κινόα και λιναρόσπορο

Δοκιμάστε τις νιφάδες από ρύζι και σιτάρι ολικής άλεσης Silhouette της Le Petit Déjeuner σε συνδυασμό με νιφάδες βρώμης, κινόα και λιναρόσπορο και δώστε επιπλέον γεύση με τζίντζερ και κανέλα. Η κινόα είναι χωρίς γλουτένη και έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, ενώ ο λιναρόσπορος έχει υψηλή περιεκτικότητα σε λιγνάνες, τα οποία είναι φυσικά αντιοξειδωτικά.

Πόριτζ βρώμης

Το πόριτζ (porridge) ή αλλιώς χυλός με βρώμη και γάλα ή νερό, αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή για ένα υγιεινό πρωινό γεύμα. Μπορείτε εύκολα να το απολαύσετε με πολλούς συνδυασμούς, εκ των οποίων αγαπημένος μας είναι με σιρόπι σφένδαμου, ψιλοκομμένα καρύδια και ελάχιστη προσθήκη καστανής ζάχαρης.

Γιαούρτι με δημητριακά ολικής άλεσης

Ειδικά για τα άτομα που έχουν ένα πολύ έντονο πρόγραμμα εργασίας, αλλά και γυμναστικής, ένα μπολ Silhouette Fruits της Le Petit Déjeuner και γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά μπορεί να προσφέρει την απαιτούμενη ενέργεια. Το γιαούρτι είναι ένα γαλακτοκομικό πλούσιο σε προβιοτικά, τα οποία βοηθούν στην διατήρηση της φυσιολογικής μικροχλωρίδας του οργανισμού. Τα δημητριακά Silhouette Fruits είναι νιφάδες απο ρύζι και σιτάρι ολικής άλεσης με εξωτικά φρούτα, τα οποία προσφέρουν στον οργανισμό σημαντικές ποσότητες υδατανθράκων και φυτικών ινών.

Γάλα με δημητριακά ολικής άλεσης

Τα δημητριακά ολικής άλεσης είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, που συνεισφέρουν στο αίσθημα του κορεσμού, καθώς και στην εύρυθμη λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος. Απολαύστε το πρωινό σας με Silhouette Chocolat της Le Petit Déjeuner και γάλα με χαμηλά λιπαρά για μία νόστιμη σοκολατένια γεύση. Τα Silhouette Chocolat είναι νιφάδες απο ρύζι και σιτάρι ολικής άλεσης με σοκολάτα και χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά.

Μπάρες δημητριακών χωρίς γλουτένη

Η επιλογή αυτή μπορεί να εξυπηρετεί όσους δεν μπορούν να απολαύσουν το πρωινό τους γεύμα στο σπίτι. Οι μπάρες δημητριακών χωρίς γλουτένη της Le Petit Déjeuner περιέχουν υδατάνθρακες για σταδιακή παροχή ενέργειας στον οργανισμό, ενώ αποτελούν μια εξαιρετικά νόστιμη επιλογή καθώς διατίθενται σε δύο διαφορετικές γεύσεις: κόκκινα φρούτα και μαύρη σοκολάτα. Ιδανικά συνοδεύστε με μία ατομική συσκευασία με γάλα.


Παραπομπές

  • Whole-Grain Cereal Bioactive Compounds and Their Health Benefits: A Review, Adil Gani, Journal of Food Processing & Technology
  • Health benefits of oat: current evidence and molecular mechanisms, Cristina Martínez-Villaluenga & Elena Peñas, sciencedirect.com
  • Neochorouda, 54500,
    Thessaloniki | Greece
    General Enquiries
    info@tsakirisfamily.gr
    Call us Today
    +30 2310 787 545