fbpx
Τρίτη, 06 Μαρτίου 2018 09:37

Δημητριακά: Είναι ιδανικά και για τα μικρά παιδιά!

Πόσες φορές έχετε αναρωτηθεί αν μπορείτε να δώσετε στο παιδί σας δημητριακά για πρωινό ή για σνακ; Ειδικά για ηλικίες κάτω των 5 οι γονείς είναι διστακτικοί στο να δώσουν δημητριακά. Και αυτό μπορεί να οφείλεται στο ότι δε γνωρίζουν πως η κατανάλωση δημητριακών έχει πάρα πολλά οφέλη!

Γιατί να προτιμήσετε δημητριακά για πρωινό;

Ένα παιδί μπορεί να ξεκινήσει να καταναλώνει δημητριακά από 12 μηνών περίπου.* Τα δημητριακά είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, που βοηθούν στην κινητικότητα του εντέρου και έχουν σημαντικά οφέλη για την υγεία των παιδιών από την προνηπιακή ηλικία. Ακόμη, περιέχουν βιταμίνη Ε, σύμπλεγμα βιταμινών Β, πρωτεΐνες και σύνθετους υδατάνθρακες που είναι απαραίτητα για τα μικρά παιδιά. Επίσης μπορούν να λειτουργήσουν ως finger food το οποίο μπορείτε να έχετε μαζί σας στη βόλτα!

Ποια δημητριακά είναι κατάλληλα για παιδιά;

Από τα πλέον αγαπημένα δημητριακά για τα παιδιά προνηπιακής και νηπιακής ηλικίας είναι τα δημητριακά ολικής αλέσεως με μέλι, όπως τα τραγανά δαχτυλιδάκια δημητριακών με μέλι Honey Rings της Le Petit Déjeuner που περιέχουν περιέχουν σίδηρο, ασβέστιο και βιταμίνη C.

Μία επιπλέον θρεπτική επιλογή αποτελούν και οι νιφάδες βρώμης, καθώς είναι πλούσιες σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, μεταλλικά στοιχεία, ιχνοστοιχεία και πολλές φυτικές ίνες. Αυτά τα στοιχεία συνθέτουν τη συγκεκριμένη τροφή ιδανική για παιδιά όλων των ηλικιών. Και μην ξεχνάτε πως η βρώμη είναι το μοναδικό δημητριακό που δεν έχει υποστεί καμία επεξεργασία και δεν έχει καθόλου ζάχαρη. Για να κάνετε τη βρώμη ακόμη πιο ευχάριστη για τα παιδιά μπορείτε να τη σερβίρετε με χλιαρό γάλα μαζί με μπανάνα και διάφορα φρούτα εποχής, να την αναμίξετε με γιαούρτι ή να προσθέσετε μέλι.

* Σε κάθε περίπτωση και πριν δώσετε στα παιδιά δημητριακά θα πρέπει πρώτα να συμβουλευτείτε τον παιδίατρο σας.


Πηγές

The importance of cereals nutrition in human health: A review, Muhammad Haroon Sarwar, Journal of Cereals and Oilseeds, http://www.academicjournals.org/article/article1379321347_Sarwar%20et%20al.pdf

Health benefits of cereal fibre: a review of clinical trials, Caren E. Smith, US National Library of Medicine - National Institutes of Health, https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3145818/

The Benefits of Breakfast Cereal Consumption: A Systematic Review of the Evidence Base, Peter G. Williams, Advances in Nutrition, http://advances.nutrition.org/content/5/5/636S.full

Neochorouda, 54500,
Thessaloniki | Greece
General Enquiries
info@tsakirisfamily.gr
Call us Today
+30 2310 787 545